18 листопада 2021 року на платформі Zoom проведено засідання методичного об’єднання викладачів математики. До участі в конференції долучилося 27 педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти області.
Від імені голови Ради директорів усіх присутніх привітала методист Ради директорів Смущенко Ірина, яка також відповіла на деякі питання щодо проведення Всеукраїнської олімпіади з математики серед студентів ЗФПО області у 2021-2022н.р.
Продовжила роботу засідання голова методичного об’єднання Данилова Марина, яка окреслила основні напрямки роботи та методичні завдання на 2021-2022н.р., а також ознайомила з питаннями, винесеними на порядок денний.
Економіка і загалом добробут людей по всьому світові підтримуються наукою, технікою, інженерією та математикою. Саме ці дисципліни лежать у основі промисловості, виробництва продуктів харчування, охорони здоров'я та безлічі іншого, без чого ми не можемо жити. І всі ці сфери потребують спеціалістів, попит на яких стабільно зростає. Отже, задля вирішення цього питання розроблено систему навчання STEM, яка охоплює науку, технології, інженерію та математику. За методикою STEM у центрі уваги – практичне завдання чи проблема. Студенти вчаться знаходити рішення не в теорії, а безпосередньо на практиці, шляхом спроб і помилок. STEM-освіта допомагає формувати у студентів критичне мислення, навички командної роботи, бачення цілісної картини світу та вміння застосовувати знання для розв’язання завдань з реального світу. Своїм досвідом застосування STEM-освіти на прикладі математики поділилася Петриченко Наталя, викладач ВСП «Ніжинський фаховий коледж НУБіП України».
Педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати свій професійний рівень та педагогічну майстерність. Але такий обов’язок урівноважується правом педагогічних працівників на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій. Мойсеєнко Ольга, викладач Борзнянського аграрного фахового коледжу, розповіла про марафони від «Контори ПІ», яка займається побудовою ком’юніті математиків. Пані Ольга поділилася своїм досвідом та враженнями від проходження марафону.
Про те, як зробити освітній процес більш цікавим та ефективним йшлося у доповіді-презентації «Інтерактивні методи навчання» Книр Лариси, викладача математики Чернігівського кооперативного коледжу. Інтерактивне навчання є однією з найбільш гнучких форм включення кожного студента в роботу, забезпечує перехід від прocтих до складних завдань, вчить викориcтовувати не готові знання, а здобувати їх із власного дocвіду, що веде до розвитку мислення – творчого і діалектичного. Новітні підходи до організації навчання роблять навчально-виховний процес різнoманітним, цікавим та ефективним, а нaйкориснішим у такому навчанні є те, що матемaтика починає подобатиcя.
На завершення зустрічі викладачі області обмінялися досвідом щодо методів і форм дистанційного та змішаного навчання.
Фотоальбом: Засідання методичного об’єднання викладачів математики
Смущенко І.А., методист Ради директорів
|